www-adidas-com-tr Adidas Türkiye Resmi Sitesi ADIDAS TURKIYE

www.adidas.com.tr ADIDAS TURKIYE RESMI Web SITESI

adidas@adidas.com Adidas iletişim Mail adresi Turkiye dende ulaşabilirsiniz.

http://www.adidas.com.tr Adidas Türkiye Resmi internet sitesi olarak biliniyordu ama artık ADIDAS ın com tr uzantili sitesi açılmıyor çünkü http://www.adidas.com/com/homepage.asp adresine yönleniyor adidas kendi sitesine yönlendirilmiş Adidas ayakkabıları ve adidas ayakkabı modelleri ne buradan bakabilirsiniz çünkü Adidas Türkiye Sitesi olan adidas.com.tr eskiden aktifti ve türk yeniliklerine bakabiliyorduk. şimdi adidas iletişim e-mail adresi olan adidas@adidas.com ilede iletişime gecebilir ve gerekli bilgi isteğinde bulunabilirsiniz. http://www.adidas.com.tr yi sitemiz yenimoda.blogspot.com ailesi olarak bir an önce aktif hale gelmesini arzu ediyoruz. çünkü adidasın ayrı bir türkiye sitesi olmasını arzu ediyoruz.

33 Yanıt

  1. kampanyaları indirimleri ürünleri defile haberleri basın bültenleri ve yeni sezon katalogları hakkında bilgileri olursa siteniz www kralı olacaktır.

  2. http://www.adidas.com.tr diye bi site açılmıyor Resmi internet satış sitesi bu değilki amam bilen varmı arkadaşlar.

  3. ahhh türkiye ahhh yine zavallı yine acınan adidası satan şahışlar yaw bir gün olsun düzgün bi iş yapın yani 80 yılda bir kez düzgün iş budamı çok gelir size ya bir kampanya yaptınız her tarınıza bulaştırdınız eee sizdende bu beklenir dimi yurdum insanı neyse siz hatalara devam edin…

  4. ARTIK SOYULMAMIZA PARALARIMIZIN GÖZÜMÜZÜN İÇİNE BAKA BAKA ÇALINMASINA,MALININ ARKASINDA DURMAYAN ADİDAS VE ÜNYE ADİDAS BAYİ DERYA GİYİM GİBİ SAHTEKAR FİRMALARDAN ALIŞ VERİŞ YAPMADAN İYİ DÜŞÜNÜN. BEKİR İFÇİ

  5. adidasın yeni sezon ürünleri çok hoş.

  6. merhabalar,
    mersin forum alışveriş merkezinde bulunan adidastan 6 gün önce erkek arkadaşıma hediye etmek üzere eşofman aldım.satıcı arkadaş bana eğer olmazsa değiştirebileceğimi söyledi ve başka beğendiğim bir ürün bulamazsam 1 sene içinde kullanmak üzere bana çek vereceklerini söyledi.ben daha sonra eşofmanı değiştirmek için gittiğimde sonradan oranın müdürü olduğunu öğrendiğim bayan tarafından azarlandım.işi çok yoğun olduğu için o gün sustum fakat bu akşam eşofmanı değiştirmek için gittiğimde uygun bir eşofman bulamadığımdan dolayı çek istedim onlarda böyle birşey olmadığını söylediler.küçük bir tartışma sonunda bana 3 ay içerisinde kullanabileceğim çek verildi.kendini müdür zanneden şu bayandan ve personelinizden şikayetçiyim. ilk önce müşteriye kibar davranmayı ve doğru bilgi vermeyi öğrenmeleri gerekiyor. adidası böyle bir personel çalıştırdığı için kınıyorum..bundan sonra asla adidastan alışveriş yapmayacağım ve bu olayı herkese anlatacağım..

  7. http://www.adidas.com.tr sitesi ile http://WWW.ADIDAS.COM.TR arasında ne fark varki biri farklı açılıyor diğeri farkli. 🙂

  8. iyi günler ben iskenderundan bilal 2 ay önce burda bulunan YKM mağazasından aldığım adidas süper star 2 ayakkabısının yanlarda açılma ve deride ufak yırtılmalar olduğu için garantiye yollamıştım fakat kabul edilmedi ve ayakkabının ön burun ve taban kısmı sapsarı olarak geldi hem kabul etmeyip hemde aykkabımı rezil bi şekilde yollamanız inanın beni çok şaşırttı yani adidasın kalitesini düşürecek hareketler bunlar.. cevabınızı bekliorum..

  9. arkadaşalr ben kırşehirden adidas markalı spor ayakkabı aldım ama adidasın türkiye temsilciliğine ulaşamıyorum. şikayet edeceğim ayakkabı 1 ay demeden yırtıldı. dükkandan almıştımm. bileniniz varmı aramak isitoyrum dursun bozkurt bilen varsa 05445490833 yolllayabilr mi ?

  10. BENDE ADİDAS MADURUYUM.İNSANLARI SOYUYORLAR.DÜNYAKADAR PARA ALIP BOZUK MALLARIN ARKASINDA DURMUYORLAR.5-6 GİYMEYE AYAKKABININ HAŞATI ÇIKIYOR.GÖNDERDİGİMİZDE KULLANIM HATASI DİYORLAR.BİRDE İLGİDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORLAR.MARKALI SOYGUNCULAR.EN İYİSİ EMİTASYONLAR.DAHA SAĞLAM OLUYORLAR.

  11. Adidas yetkililerini yaptıkları terbiyesizlikten dolayı kınıyorum garantiye gönderdiğim ayakkabıyı olduğu gibi bide iç kısımın tabanının altını şişirip ayakkabıyı giyilmez hale getirmişler çok büyük terbiyesizlik yaptılar.

  12. http://www.adidas.com.tr açılmıyor. 🙂

  13. abidas yeni sezon kış ayakkabıları harikaymış

  14. bu kadar lanet bi firma arızalı ürün gönderiyoruz işlem yapılmıyor yapılmadığı gibi malımızıda geri alamıyoruz adana real adidas tan lanet olsun sizin gibi firmaya

  15. adidas.com.tr türkçe arıyorum ama adidas.com.tr Türkiye sitesi adidas.com.tr Ayakkabı göstermiyoor

  16. AYAK NUMARAMA UYGUN SPOR AYAKKABASI ALDIM, ANCAK AYAĞIMA VURMASINA RAĞMEN 1 NUMARA BÜYÜĞÜNÜ ALAMADIM. KALİTESİ TAMAMEN BOZULMUŞ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANLAYIŞLARI SIFIR.BENİM VE AİLEMİN GİYDİĞİ SON ADİDASTIR.

  17. ayak numarama uygun spor ayakkabı almama rağmen ayaklarımı vurdu.bir numara büyüğü ile değiştiremedim.kalite çök düşmüş ve müşteri/hizmet anlayışı sıfır.bu benim ve ailemin için hiç kullanmadan çöpe attığım son adidas olaçak.

  18. adidas.com.tr açılmıyor ardadaşım ya. 😦

  19. malatyadan denizuğur kaptan spordan aldığım iki aylık ayakkabı burun kısmında açılma var diyerek götürdüğüm adidas marka ayakkabıya hiç bir türlü işlem yapılmadan bana iade edildi özensiz kullanım diyerek bukadar adi bir ayak kabı ve bukadar memnuniyetsiz bir firma görmedim tüketici haklarına giderek şikayette bulunacağım adidas firmasına yakışmıyor böyle bir davranış

  20. Bandırma kurtdereli ticaret spor malz. yetkili adidas mağazasından 24/10/10 tarihinde 9 yaşındaki kızıma spor ayakkabı ve eşerfman takımı aldım..spor ayakkabının süs (renkli) içine koyulan bantlarından siyah olanı ters çıktı ve ayakabıya olmadı. mağaza yetkilisi paketten böyle çıktığını ve birşey yapamayacaklarını söyledi..2.konu kızımın 1 kere giydiği eşorfman ın ağa kısmında tüylenme ve aşırı bir şekilde bollaşma (dizlenme ) meydana gelmesinden dolayı mağazaya gittiğimde penyelerde ne yazıkkı bu oluyor firmaya göndersekte hiçbirşey yapmadan geri gönderdiklerini belirttiler.. ben 32 yaşında ve şu ana kadar hiç üstüme adidastan birşey almamış bir kişiyim. bu zamana kadar giydiğim markasız hiç bir eşorfman takımında böyle bir küçülme, bollaşma, dizlenme ve tüylenme inanın görmedim..aynı gün kendime pazardan 20 tl ye , kızımada 101.50 tl ye eşorfman aldım ve ilk seferinde böyle bir şansızlık!!!!!!!!!!!!!!..
    adidas firmasının yazdıklarımızdan sonra ilgileneceğini tahmin ediyorum..

  21. ismim ilhan-mail:aalo@mynet.com—merhaba ben balıkesir-edremit adidas mağazasından oğluma ayakkabı aldım ve 3 ay sonra ayakkabının önü yırtıldı ve diğerininde yırtılmak üzere olduğunu gördüm.Ayakkabıları ben kontrol ettiğimde içinden dışa doğru bir yırtılma vardı yani dıştan gelen bi darbe yoktu. mağazaya götürdüm verdim ve firma bunu araştırıp size geri dönecekler dediler.ama ben şunu anlamadım ben senelerce adidas markası kullandım ve ayakkkabılar neden 3 ayda yırtılma oldu ve neden hemen yenisini vermedilerde 15 gün sonra değerlendireceklerini söylediler oysa pazardan bile mal alınsa ürün problemliyse hemen değiştiriyorlar.(oğlum 15 gün boyunca terlikmi giyecek?)ayrıca değerlendirme ne demek anlamadım yani negatif anlamda bir değerlendirme olursa çöpemi atacağım yada artık markamı değiştirme zamanı geldimi diyeceğim .BU KONUDA BANA GERİ DÖNER VE YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILARIMLA BAŞARILAR DİLERİM.(ürün barkodu:4003428293357-satınalma yeri kodu:1100083 satın alınan kişi metin ışıldak mağaza tel:02663744121…

  22. kdz ereğli ayakkabı dünyasından 28.05.2010 tarihinde adidas yürüyüş ve koşu ayakkabısı satın aldım ürün 5 ayını doldurmadan sol ayak üssten yırtıldı mağazaya götürdüm arkdaşlarında yukarıda yazdığı gibi araştırılıp dönecekler dediler iyi güzel döndüler gönderdiğim gibi geri gönderdiler hiç bir işlem yapmadan.bundan sonra değil adidas giymek kapımın önünden bile geçirmem.

  23. Kamil Köse diyor ki:
    16/12/2010, 02:08
    Ben Uşak YALI SPOR Adidastan 23.09.2010 tarihinde çocuklarıma 2 tane ayakkabı aldım 2 ay sonra fazla giyilmemesine rağmen kenarları kesilmiş gibi ayrıdı garantisi için götürdüğümde faturasını sordular kredi kartınla aldığım için post cihazı çıktısını ve banka ekstrasını gösterdim kabul etmediler bende ayakkabıları yere çarptım onlara hediye ettim bir dahamı adidastan asla bir iğne almam böylesine isim yapmış bir firmadan bunu beklemezdim müşteri memnuniyeti nasıl oluyor anlamıyorum satarken satıp geçiyorlar müşteri memnuniyeti yok http://www.adidas.com.tr sitesinde bir çok kişinin şikayetlerini okudum hakikaten adidasın ürünleri kalitesizmi bu kadar ve satış sonrası hizmetleri yokmu müşteri memnuniyetini düşünmüyorlarmı…BUNDAN SONRA ADİDASTAN İĞNE BİLE ALMAM SİZLERDE ALTRKEN BUNLARI AKLINIZA GETİRİN…

  24. baba nike ya boş koyun adidasa…

  25. sayın adidas en yetkili kişilerine,kaliteli hizmetinizin temsilcisi olan bayilerinizin en az sizler kadar değerli ve kaliteli olması yada olmaya çalışmaları gerekirken ne yazıkki kapı önüne bile konmayacak kalitede kişilerin çalıştığı bazı yerlerde seviyeyi düşürdüğünü bilmenizi isterim.adidas bir ailedir ve saygı hoşgörü güleryüz önemli unsurlardır diye düşünüyorum.kalitenin yanında…samsun çiftlik şubede kasada duran şef olduğunu sandığım tosun yavrusu …..bir bayan ukala ukala ortalarda gezerek insanlarla ukala ca bir iletişim içerisinde bulunmak sureti ile bir daha adidasa girmemenin zeminini hazırlamaktadır…haberiniz ola saygı lar…..

  26. merhaba eski adidas pure energy erkek parfumunun yeni serisinin hangisi oldugunu bilen var mı yazarsanız cok makbule gecer tesekkurler

  27. de adidas mağdurlarındanım. trabzon forum sarılar tekstil adidas rben eyonundan eşofman takım aldım. aynısından kızım da aldı. bir giymede ikisinde de kaçıklar oluştu. eşofmanların fiyatı indirim öncesi 170 lira idi, indirimde 122 lira ödedik. sonuçta eşofmanları iade aldılar bize 122 liralık çek gönderdiler. asıl komik olay bundan sonra. adidas mağazasına gidince bu çeki indirimde kullanamayacağım söyldniyor.yahu ben bu ürünü zaten indirim zamanı indirimli fiyattan aldım dedimse de fayda etmedi . bunun üzerine 02123371122 numaralı telefondan müşteri temsilcisini aradım. o da aynı cevabı verdi.kuralları buymuş efendim. böyle tüketiciyi zarara uğratan bi kural olurmu. kendilerini mahkemeye vereceğimi söyleyince pişkin pişkin siz bilirsiniz deniliyo..elbette ben bilirim. hakkımı arayacağımdan kuşkunuz olmasın

    • sahtekar bunlar ayakkabının dikiş yerlerinden derisi soyuluyor kullanma hatası diyorlar 5 sene önce aldığım ayakkabı duruyor hiç derisi soyulmadan 5 ay giyilmiş ayakkabının derisi soyuluyor iadeye verdiğimizde kullanım hatası diyorlar müşteri hizmetlerini arıyorsun aynı 0212 337 11 22 yi salak bir kadın sadece dinliyor yetkili birisini verin diyorum yetkiliyim diyor ama hiç bi bok yapmıyor salak benim son adidas ürünü alışımdı ve artık insanları bilinçlendir mek benim vazifem oldu sakın adi das ürünü almayın arkadaşlar sonunuz benim gibi almanyalarda ana merkez lerde savaş vererek olmasın

  28. sahtekarlık yapıyorsunuz benım ayakabımda sağ, sol ve üst filelerinde yıpranma oldu hatta taban bölgesi tamamen erimiş bir vaziyette ve 1 senelik garanti verdiniz aksine 7 ayı geçmeden yıprandı…. gerçekten de siz isminizi değiştirin ADİ DAS di çünkü adi mal satıyorsunuz …

  29. 26 ocak 2012 de ankara ankamall avm den aldığım eşofman takımı 15 20 günde açılma yaptı ve müşteri hatası denildi nasıl bir müşteri hatası ki aldığı ürünü sadece akşamları giyerek açılma oluyor ne yani adidastan aldığımız ürünleri giymeye kıyamayıp vitrinemi kaldıralım biz enayimiyizde herkes 20 30 liraya eşofman takımı alıp bizden daha uzun süreli giyerken biz 134 lira veriyoruz millet bizimle dalga geçiyor marka delileri diye marka ürününün arkasında durmuyor diye siz alın ürünlerinizi pazarda satın hoş bu kaliteyle pazara bile giremezsiniz ya neyse…

  30. 01.05.2012 çok begenerek severek 3 magzade 42.5 no arayarak satın almış oldugum adidas daroga modeli yeni sezon ayakkabılarımı aldıgıma bin pişman oldum sakın sizde aynı hataya düşmeyin .
    sadece 1 gün arazide deyil asvaltta giymeme ragmen 13.05.2012 günü sag tekinde yandan açılmaya başladı götürüp magzaya iyade ettmek için getirdigimde üretici firmaya teste gidecek sonuç belli olunca size gerekli bilgi verilecek dendi dogal olarak onların sisteminin işleyişi bu yapabilecekleri bişey yok bana koyan bu modeli tercih etmemdeki neden autdoor bir model oluşuidi saglam ve uzun ömürlü olacagını düşünmüşdüm bir hafta geçdi hiçbir yetkili arayıp sormadı hiçbir ilgilenen olmadı böyle kaliteli imajı olan bir markanın böylece içine ettiler şindi 187 tl verip ayakkabısız kalmanın kerizligini yaşıyorum

  31. ben fethiye yalı spor dan 19/12/2016 tarihinde Aq 5306-(8,5) ürün kodu ile bir ayakkabı aldım . modelin istediğim numarasının mağazada olmaması nedeni ile başka mağalarından getirtebileceklerini söyleyerek ücretini ödedim ve SONUÇ 27/12/2016 günü telefonumu arayarak ürünün ellerinde olmadığını ve ücretinin iade edileceğini bana telefonla bildirdiler. ŞİMDİ mağaza gidip gün aşırırı sormamamı yoksa paramı alıp ürünü vermemelerinemi hangisine üzüleyim….DOLANDIRILDIM RESMEN ben bundan sonra hiçbir adidas ürünü almayacağım ve cevremdede insanların almaması için elimden geleni yapacağım. Uğur DİVARCI

Anonymous için bir cevap yazın Cevabı iptal et