www Defacto com tr – Defacto Resmi internet web sitesi

http://www.Defacto.com.tr – Defacto firmasının resmi internet web sitesi

Defacto Web Sitesi : www.defacto.com.tr

Defacto Resmi internet veb sayfası olan defacto.com.tr de yeni çıkan ürünlerin tanıtımını yapılıyor. De facto ürün çeşidini http://www.defacto.com.tr sitesi ve DEFACTO İLETİŞİM adreslerinde bulabilirsiniz.

İletişim Adresi :
Namık Kemal Mah. Orhan Veli Cad. No:9/A Büyükçekmece-İSTANBUL
Tel : 212 886 12 42
Fax : 212 886 50 99
+ 90-212-8861242
+ 90-212-8865129

DEFACTO ISTANBUL MAĞAZALARININ ADRESLERİ:
DeFacto Fatih : (212) 621 64 40
DeFacto Aquarıum: (212) 577 42 16
DeFacto Kadıköy : (216) 449 71 05

About these ads

14 Yanıt

  1. Türkiye defacto istanbul, defacto ankara, defacto üsküdar, defacto capitol, defacto izmir, defacto adana,defacto profilo alışveriş merkezi, defacto indirimler, defacto mağazaları, defacto taksit, defacto adresleri, defacto mağaza bilgileri, defacto türkiye, defacto şubeleri burada

  2. tefakto ürünleri pek hoşuma gitmedi

  3. de facto nun saat modelleri varmı arkadaşlar varsa verirseniz sevinirim.

  4. yalova magzanızdaki kadir SAYIN TERZİOGLUNA TESEKKÜRLER

  5. Sizle nasil iletishim kura biliriz veb adresle konushmak icin?? VALLENTINO RUDY

  6. bakiyetemel @ gmail.com adresinden irtibat kurabilirsiniz.

  7. bayilik almak için nereyle irtibata geçebiliriz?yardımcı olursanız sevinirim

  8. istanbul büyükçekmecede defacto varmı acaba yaaaa?

  9. kayseri millet caddesindeki şubenize ;
    1-)bundan birkaç ay önce bölge yöneticisi olduğum herkesin bildiği büyük bir holdinge ait şirketimin personeli için toplu giyim almak istedim.tek istediğim faturanın tek satırda muh.giyim olarak kesilmesiydi,'olmaz' dendi.
    2-)dün(10.01.2010)aynı mağazadan şahsıma alışveriş yapmak istedim.almka istediğim erkek kabanın fermuarı arızalı olduğu için ipeksaray şubesinde aynısının olup olmadığının sorulmasını istedim.erkek reyonundan aşağıya kasaya gönderdiler,'onlar sorarlar'dediler(arkadaş zaten ilgilenmektende acizdi).kasaya indim'neden kendileri sormadılar?'dendi :) .kasa ipeksaraya sormaları için erkek reyonunu aradı.biz aşağıda 15 dakika bekledik.2 kez ikaz ettim verin telefonunu benim cebimden ben arayayım dedim.3.ikazımdan sonra kasa erkek reyonunu aradı ve 'sormuşlar ,yokmuş' dedi.çok sinirlendim ve 'ben ve eşim mala benziyormuyuz?3 defa ikaz etmeme ve sorulup öğrenilmesine rağmen neden bana cevap verilmiyor?neden bekletiliyorum?bu ne saygısızlık…'şeklinde duygularımı ifade ettim.bundan 20 yıl önce askerlik öncesi ben ve eşim adana igs'de 5 yıl bu sektörde çalıştık,biz müşteriyi memnun etmeye ve birşeyler satmaya çalışırdık,müşteriye git birdaha gelme şeklinde saygısızlıklar yapmazdık.bir daha mağazanıza uğramamayı ve kayseride elit herkese bu durumdan bahsetmeyi düşünüyorum.

  10. yorumlar bölümündeki iletiniz defocto müsteri temsilcisine mail ile iletilmiştir değerli okurum.

  11. de facto giyim ürünleri çok ucuz arkadaşlar aceba kalitesizmi.

  12. defacto ürün resimleri de verirseniz defaktö ürünleri hakkında bilgimiz olur.

  13. defacto fiyatları ne alemde biraz ürün fiyatı hakkında bilgi verin de inceleyelim.

  14. 30 Nisan 2012 tarihinde Serdivan ilçesindeki Serdivan Avm’ye arkadaşımla gittim. Avm’de biraz gezdikten sonra Defacto’ya girmeye karar verdik. Girdik, gezindik saatlere baktık. Arkadaşım pantolon denedi ve ayrıldık Defacto’dan. Ben lavaboya gittim ve arkamda beni takip eden birinin olduğunu gördüm, aldırmadım ve ayrıldım oradan. Meğer sizin müdürünüzmüş.Neyse.Başka bir markanın mağazasına girdik. Arkadaşım kabindeyken, Defacto’dan görevliler geldi ve beni resmen zorla aldılar, arkadaşımın kabinine girdiler. İkimizi aldılar, sanki görevleri gibi. Hemde bir şey demeden. Gittik ve bizi direk odaya kapattılar. Ben ve arkadaşım saat çalmışız iddialarına göre. Ben çantama atmışım. Üç kere izledim ve üçünde de ya telefonum ya da kredi kartımı çantama atıyorum. Sadece minik bir kameranın kaydıyla bizi suçladılar. Kabinden alarm çıkmış ben kabine girmedim bile. Çok değerli müdürünüze kabin yolunun kamerası olup olmadığını sordum. Ve tepki aynen şuydu; “Bizim işimiz gücümüz yok milletin kabinine mi bakacağız?” Ben kabin yolu diyorum, müdürünüz ne diyor. Sonra çözüm üretmeye çalışıyorum, “Saatlerin sayısı yok mu? Gelenin satılanın sayısı yok mu?” diyorum. Müdürünüz”Oturup onu mu sayacağım,? 500 tane model var.” diyor. Hem beni kolayca suçlayabiliyor, hem de hiçbir çözüme gelmiyor. Güvenlikçiler en son sorduğunda şikayetçi olmadığını söyledi. Bize en son tutumu, aynen şu cümleydi; “Bir daha sakın dükkanıma gekle, önünden bile geçme, çık gitt”Güvenlikçilerde büyümesin diye bizi çıkartlar. Keşke çıkmasaydım ve markanızı rezil etseydim. Ama hala geç değil. Yarın gideceğim. Bütün sitelerinize, yazabildiğim tüm sosyal paylaşım sitelerine, her yere yazacağım. Diyebileceğim herkese diyeceğim. Bir daha mağazalarınızın hiçbirine gitmem, hiçbir şeyinize dokunmam. Hiçbir yakınımı da yollamam. Kimseye tavsiye etmiyorum. Gitmeyin Defacto mağazalarına, durduk yere odaya kapatılabilirsiniz. Bana cevap yazarsanız sevinirim. Sümeyye Mülayim.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: