Esarp Baglama videolu anlatim izle

Bu Konumuzda sizlere Eşarp Nasıl Bağlanır? – Eşarp Bağlama Sanatı‎ nı öğreneceksiniz

Bogazdan bağlanan Eşarp Modeli

Ceket üstüne atılan Eşarp bağlama şekili

altında Bone ile eşarp bağlama yöntemi

Bu videoda Eşarp bağlama yöntemleri hakkında bazı incelikler anlatılmaktadır. Yaşlı bayanların türban bağlama yöntemleri daha farklıdır ama genç kızların eşarp bağlama şekilleri genellikle bu şekilde videlu anlatımda görüldüğü şekildedir. Eşarp nasıl bağlanır diye merak eden bayanlar Moderin eşarp bağlama şekilleri ile güzeliklerine güzellik katsınlar istedim. Genç kızlar için eşarp bağlama şekilleri bazen değişik türleri olsada genellikle türban bağlama şekilleri hemen hemen aynıdır. http://www.yenimoda.blogspot.com sitemiz olarak Bazen şal bağlama şekilleri ilede eşarp bağlama videoları nda olduğu gibi bağlanır. Esarb nasıl bağlanır siye soran orta yaşlı kadınlar eşarp modelleri umarım böylesi güzel türban bağlama yöntemleri ile kendilerine işık tutmuştur.
Başörtü nasıl bağlanır incelikleri ve resimli anlatım olan bu görsel eşarp bağlama eşarp bağlama modelleri ile bazı eşarp modelleri birbirine uymaz çünkü eşarp boyutları farklılık gösterir, türban nasil baglanir derseniz ise esarp nasil baglanir sornuzdaki gibi insanların kendi zevkleri ile birleştirilince çok güzel bir görsellik çıkıyor ortaya.

About these ads

18 Yanıt

  1. anlayamadım bu bağlamayı tekrar verirmisiniz

  2. eşarp nasıl baglanır resimli anlatım da yapsanaz güzel olur bence

  3. Çak iyi teşekür ederim

  4. çok güzel bende isterim bunlardan.. Aşkım Katalog taki yeni sezon trend lere bak sonra alırsın bu modeller den.

  5. çok güzel bende isterim bunlardan.. Aşkım Katalog taki yeni sezon trend lere bak sonra alırsın bu modeller den.

  6. ben de yeni kapandım ama bi türlü türban nasıl balanrı bilmiyorum türban balanmanın en kolay yolunu gösterimisinz

  7. inanın allahın izniyle bu hafta kapanıcam ;ama nasıl takıabilecek konusunda fazla bilgi vermemişsiniz.lütfen eşarpla nasıl takılacagı hakkında bilgi veririmisiniz.Aeo.

  8. çok güzel

  9. çok değişik modeller istiyorum lütfen aynı eşarp modellerinden bıktımmmmmmmmmm

  10. yorumlar çirkin yada güzel görüntülemeniz gerekir

  11. esarp baglama videolu anlatim izle * uygulamalı türban bağlama * eşarp bağlaması * esarp baglama sanatı * eşarp nasıl yapılır video * anlatımlı türban yapımı * şal bağlaması * türban modelleri yapılışı izle * abiyenin üstüne eşarp modelleri * türban bağlama sanatı * abiye esarp baglama videoları * davetler için türban modelleri video izle * günlük eşarp bağlama videoları izle * başörtü nasıl bağlanır izle ve sade abiyeleri üzerine * karpuz dekorları yapımı izle * siyah abiyeye türban bağlama * kolay eşarp yapımı * genç kızların eşarp bağlama şekilleri izle * değişik türban bağlama video * modern eşarp bağlama şekli * esarp baglama uygulamali ve anlatimli * şal nasıl bağlanır izle * özel davetler için türban bağlama * Özel davetler İÇİn tÜrban Şekİllerİ vİdeolu * günlük eşap bağlama videosu * genç kız eşarp bağlama izle * eşarb bağlama * şal bağlama anlatımlı vidioları * goruntulu basortu baglama sekilleri * başörtü yapılış şekilleri * eşarp bağlama modelleri anlatımlı * eşarp nasıl bağlanır anlatımlı * uygulamalı turban bağlama modelleri * eşap baglama görseli * yeni başörtü modelleri yapılışını izle * anlatımlı videolu şallı kapanma şekilleri * eşarp yapımı anlatımlı * abiye üstüne türban yapımı video * anlatımlı uygulamalı türban modelleri * türban yapılışı izle * moder esarp baglama sekilleri resimli anlatim * eşarp yapma modelleri görseli * günlük eşarp yapma modelleri izle * eşerp süsleme yapımı anlatımı * moda başörtüleri fotoraflar vidyolar uygulaması * eşarpta-gül-yapma * eşarp yapma teknıklerı resımlı anlatım * izlesene başörtü bağlama biçimleri * evde eşarp bağlama * maşa nasıl yapılır izle

  12. ben ilk resimdeki yani en üstte olan resmi cok eqendim ama orda o eşarbın nasıl bağlandıqıyla ilqili hiçbir sey verilmemiş bilen var mııı ?:(

  13. ben ilk resmi cok beqendim ama orda esrbının nasıl baqlandıqıyla ilqili hiçbir sey yok..bilen var mı :( ?

  14. türban bağlama yöntemleri anlatımlı olan güzel bir site biliyormusunuz ben türban bağlamaları hakkında bilgi araştırıyorum ayrıca türban nasıl bağlanır izle mekte istiyorum veya türban nasıl bağlanır resimli anlatımı olanda lütfen paylaşsınlar.

  15. eşarp nasıl bağlanır video izlemek için başka videoları varmı ?

  16. hep aynı modeller artık bu modellerden çok sıkıldık değiştirin lütfennnnnnnnnnnn

  17. şu mdelleri değiştirin artık bıktık vallahi

  18. bu abiye tarzı türban normal bağlama seklı yokmu ben ön tarafı yapıyorum ama boğaz tarafını uzun süre kullanamıyorum bebeğim oldugu için fazla iğnede takamıyorum:)

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: